התקיפה הסורית שתחיש התערבות אמריקאית בסוריה?

    שלמה ריזל No Comments on התקיפה הסורית שתחיש התערבות אמריקאית בסוריה?

    נשיא סוריה שוב מכה באזרחיו ללא רחם • בתקיפה כימית הבוקר נהרגו ארבעים ונפצעו מאות מאזרחי סוריה • כיצד ינהג נשיא ארה"ב טראמפ? והאם יש קשר בין המתקפה הקשה היום לבין הפיגוע שהתרחש אתמול בסנט פטרבורג שברוסיה?

    פצועים בסוריה • אילוסטרציה
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקיפה כימית חמורה של נשיא סוריה, בשאר אסד, בתושביו שבאידליב. התוצאה הכואבת: עשרות הרוגים ומאות פצועים מתוכם מספר ילדים.

    זו לא התקיפה הכימית הראשונה של אסד שטובח באזרחיו. לפני שלוש וחצי שנים לאחר תקיפה כימית של צבא אסד בפרברי דמשק, ממנה נהרגו קרוב ל-1000 בני אדם, נשיא ארה"ב דאז, ברק אובמה רצה להתערב צבאית ולהחיש כוחות גדולים לאיזור אך נמנע לבסוף מכך בעקבות הבטחת נשיא סוריה, אסד, כי ישמיד את הנשק הכימי שברשותו. כיצד נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, ינהג הפעם? טרם ברור.

    יתכן, כי התקיפה הזו בוצעה על רקע הפיגוע שהתרחש אתמול ברוסיה. זאת מאחר והרוסים קיבלו תמיכה בינלאומית גורפת לאחר האירוע וייתכן כי הם 'מרשים' לעצמם להשתולל בסוריה ולהכות בצורה מזעזעת שכזו.

    בתוך כך, יש לזכור כי על אף הרג ההמונים המתבצע בסוריה מספר שנים ומגיע לשיאים חדשים של אכזריות מפעם לפעם, כשמתכנסת מועצת הביטחון של האו"ם לדון בבעיות המזרח התיכון ובנושא זכויות האדם בו, דואגת המועצה לגנות את ישראל, בשל הפרת זכויות האדם שהיא מבצעת בהחזקת ההתנחלויות, זאת בלי לשים לב כי דווקא ישראל, היא זו שמטפלת במידת האפשר בסורים הפצועים.



    0 תגובות